Frivente Solutions
Kävijälaskenta
Tutkimusten mukaan 2 % lisäys ostavien asiakkaiden määrään tuo n. 20 % kasvun myyntituottoon. Vaikuttava tulos, eikö totta?
Kun tiedät kävijämäärät ja heidän reittinsä, voit optimoida sekä tilasuunnittelun että henkilökunnan määrän ja muuttaa aiempaa suuremman osan kävijöistä maksaviksi asiakkaiksesi.
Tutustu kävijälaskennan palveluportfolioomme. Voit hankkia palveluita erikseen tai yhdistää ne kokonaispalveluksi. Keskustellaan tarpeistasi ja muodostetaan näistä sinulle paras ratkaisu.
Frivente Solutions
Myymäläanalytiikka
Globaalin tutkimuksen mukaan 96 % myymälöissä asioivista kuluttajista on vähintään kerran lähtenyt myymälästä tekemättä ainuttakaan ostosta. Lähes 70 %:ssa tapauksista syynä oli, ettei asiakas löytänyt tuotetta. Ja jopa yli 50 % ilmoitti liiaan pitkät jonot syyksi myymälästä tyhjin käsin lähtemiseen.
Haluat todennäköisesti välttää tekemästä noita virheitä ja maksimoida ostavat asiakkaasi, eikö vain?
Myymäläanalytiikka on Frivente Solutionsin räätälöimä erillispalvelu, jolla voidaan mitata tarkasti esimerkiksi missä asiakkaat viettävät aikaansa myymälässä.
Frivente Solutions
Integraatiorajapinnat
Frivente Solutions tarjoaa asiakkaalleen kaksi erilaista standardoitua tapaa, joilla kävijäluvut voidaan integroida yrityksen tai yhteisön olemassa olevaan tietojärjestelmäratkaisuun. Eräät alan toimijat ovat jo hyödyntäneet mahdollisuutta ja rakentaneet integrointimodulin palveluumme.
Integroiminen toiminnanohjaukseen tai muihin omiin tietojärjestelmiisi auttaa sinua
• automatisoimaan muiden avainlukujesi yhdistämistä kävijäanalytiikkaan
• tehostamaan keskitettyä seurantaa ja päätöksentekoa
• johtamaan liiketoimintasi tärkeimmällä voimavaralla – tiedolla!